اخبار رستلینگ به تاریخ 17 خرداد 1394
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ به تاریخ 17 خرداد 1394
نوشته شده در یک شنبه 17 خرداد 1394
بازدید : 809
نویسنده : صادق

.:: مشکل مالی رومن رینز / عضویت رینز در نکسز ::.

رومن رینز کشتی گیر درجه 1 مجازی در شوء راء اعلام کرد که به خاطر مسائل مالی باید مدتی کمپانی را ترک کند و از دنیای رستلینگ نمی تواند مشکلات مالی اش را برطرف کند. در حالی که رینز قصد ترک کمپانی را داشت اعضای نکسز وارد شدند و تصمیم بر برطرف کردن مشکل رینز داشتند و این در صورتی بود که رینز بتواند جان سینا را از مدیریت برکنار کند.

با اتفاقی که در مین اونت راء رخ داد ، احتمال می رود که رومن رینز پیشنهاد ورود به نکسز و مصدومیت جان سینا را قبول کرده و در ازای آن مشکل مالی اش توسط گروه نکسز برطرف شود. بنابراین احتمال این که رومن رینز تبدیل به یک کشتی گیر هیل شده و راهی نکسز شود بسیار زیاد است.

.:: جان سینا در خطر از دست دادن مدیریت ::.

با توجه به اینکه اعضای نکسز 3 بار قصد مصدومیت جان سینا را داشتند و 1 بار به خاطر رومن رینز موفق نشدند و 2 بار به خاطر باتیستا ؛ حال با همکاری رینز با نکسز جان سینا در خطر از دست دادن مدیریتش برای بار چهارم است. استون کلد مدیریت کمپانی را به مدت 4 ماه به جان سینا سپرد و ایا این مدیریت قبل از 4 ماه از جان سینا گرفته شده و به سی ام پانک سپرده خواهد شد ؟!

اگرچه حتی اگر این اتفاق بیوفتد و سی ام پانک مدیر کمپانی شود ، پانک تا 3 ماه آینده ناچار است مدیریت را به استون کلد واگذار کند. اما جان سینا در خطر بزرگی است و نیاز به حمایت بیشتری برای حفظ مدیریتش دارد.

.:: جشن پیروزی بری وایت در راء هفته اینده ::.

در راء این هفته کریس جریکو اعلام کرد که جشنی به مناسبت پیروزی بری وایت و پایان کریر دنیل براین قرار است در هفته آینده برگزار کند و اعضای وایت فمیلی و اعضای نکسز مهمانان این جشن خواهند بود. بری وایت نیز این دعوت را قبول کرد و در راء هفته آینده شاهد یک جشن بزرگ برای خانواده وایت هستیم.

.:: برنامه میز تی وی در شوء اسمکدان ::.

در شوء اسمکدان این هفته برنامه میز تی وی با میزبانی دمیز و مهمان شان مایکل برگزار خواهد شد و باید دید شان مایکل چه حرف هایی برای گفتن در برنامه میز تی وی دارد.

.:: احتمال درگیری سث رولینز و بیگ شو ::.

سث رولینز تنها یک قدم به قهرمانی کمربند یونایتد استیس نزدیک بود که بیگ شو مانع شد و اجازه قهرمانی به رولینز نداد. این در حالی بود که بیگ شو در مسابقه او دخالت کرد و بعد از مسابقه 2 بیگ رایت هند به رولینز وارد کرد. احتمال فیود جدید بین رولینز و بیگ شو زیاد است.

.:: نورنمنت برای کمربند یونایتد استیس::.

برای پی بک تورنمنتی برای کمربند یونایتد استیس ترتیب داده شده که دین امبروز ، اون بورن ، زیگلر ، رایبک ، روسف ، سث رولینز ، لوک هارپر و بیگ ای لنگستن از اعضای این تورنمنت هستند که در مسابقه اول دالف زیگلر موفق به شکست رایبک شد و صعود کرد. مسابقه بعدی بین دین امبروز و اون بورن خواهد بود که در شوء اسمکدان برگزار می شود. ( مشاهده تورنمنت )

.:: ادامه درگیری تیم ریتید سوئیچ با تیم آر کین او ::.

بعد از اینکه کین و اورتون موفق به شکست ادج و کریشن و کسب کمربند قهرمانی تگ تیم شدند ، اختلافات بین اورتون و کین چند برابر شد و به طوری که کین حاضر نیست یکی از کمربندهای تگ تیم را به اورتون بدهد. اورتون نیز اعلام کرده که کمربند را به زور از کین خواهد گرفت.

ادج و کریشن نیز با وجود این اختلافات خواستار ریمچ در پی بک شدند و اورتون و کین ناچار به قبول کردن هستند و باید دید با شدت این اختلافات این بار اورتون و کین چه عملکردی در پی بک خواهند داشت.

.:: زمان بازگشت نویل و کوین اوونز ::.

آدریان نویل بعد از پی بک و کوین اوونز بعد از مانی این د بنک وارد شوء ها و استوری ها خواهند شد.

.:: تصاویر ::.

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.